Veel gestelde vragen

 

[toggle title="Ik heb geen email ontvangen na aankoop?"]Het gebeurd regelmatig dat de bevestigings-email in de spambox terecht komt. 
Controleer ook altijd of je het juiste email adres hebt ingevuld. Is dit niet het geval, stuur een email via onderstaand contactformulier.[/toggle]
[toggle title="Uitverkochte artikelen"]Vaak kan het zijn dat producten weer op voorraad komen of nog na te bestellen zijn. 
Je kunt altijd een email sturen via onderstaand contact formulier. We laten je dan zo snel mogelijk weten wanneer en of het mogelijk is[/toggle]
[toggle title="Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?"]Je aankopen worden binnen 2 dagen verstuurd via Myparcel.nl of Post.nl. 
Je zult een email ontvangen met daarin je track en trace nummer. Je hebt de mogelijkheid om levertijd aan te passen. [/toggle]
[toggle title="Betaal mogelijkheden"]Je kunt bij ons veilig betalen met iDEAL, PAYPAL, Bancontact, Sofortbanking, Creditcard(via Paypal), via overboeking. 
Wij maken gebruik van de betaalprovider Sisow & Paypal[/toggle]
[toggle title="Kan ik retouren of ruilen?"]Jammer dat je aankoop niet aan je volwachtingen voldeed. Lees hier meer .[/toggle]
[toggle title="Wat zijn de verzendkosten?"]Boven de 100 euro zijn de verzendkosten gratis in Nederland.
 De rest zijn de kosten maximaal 4,- voor Nl & maximaal 7,- voor Belgie & Duitsland[/toggle]  
[toggle title="Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?"]Zodra wij het pakket in goede orde hebben terug ontvangen, wordt uw aankoop bedrag binnen 7 dagen retour gestort[/toggle]
[toggle title="Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar"]Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10.00 tot 17.30 uur op Telefoonnummer +31(0)638346940[/toggle]

Staat je vraag er niet bij, stuur ons een mailtje via onderstaand formulier!

xoxo

DeSchoenenkast.nl