RETOURNEREN

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour, terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en – indien redelijker wijze mogelijk – in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Schoenen dienen op schone vloeren gepast te worden.  Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dicht getapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.

  • Gedragen of beschadigde artikelen die in het geheel niet meer verkoopbaar zijn, komen niet in aanmerking voor retournering.
  • Producten met lichaamsgeuren, parfum enz. accepteren wij niet als retour. Dus let op dat u schoon de producten past.
  • Het is ten alle tijden de verantwoordelijk  van de klant om netjes met de spullen om te gaan, zeker als u nog van plan bent te retourneren.
  • Producten waar de labels uit zijn gehaald, worden niet geaccepteerd
  • Spullen die wij niet meer als nieuw kunnen verkopen, accepteren wij ook niet als retour.
  • Wij leveren nieuwe producten en ontvangen onze producten in de zelfde staat weer retour.

RETOUR LABEL

Helaas bieden wij geen retourlabel aan.

Heeft u een artikel met defect? Mail of app dan gelijk bij ontvangst van het pakket naar klantenservice@DeSchoenenkast.nl  of app naar +31(0)638346940

UITZONDERINGEN RETOURNEREN

Er zijn een aantal uitzonderingen op de mogelijkheid tot retourneren van uw bestelling. Dit geld o.a. voor:

  1. Helaas kan sale niet geretourneerd worden, doet u dat toch dan ontvangt u een kortingscode voor het bedrag. Deze kortingscode is 12 maanden geldig
  2. Producten zoals bikini’s, haarbanden, oorbellen, lingerie etc. kunnen i.v.m. hygiëne niet retour worden gestuurd.

RUILEN

Stuur binnen 7 werkdagen na ontvangst een email naar klantenservice@deschoenenkast.nl
Vermeld daarbij je contact gegevens, bestelnummer (bovenaan de bevestigingsmail) & Welk  product/ kleur je wilt. Bij onderwerp graag “ruilen” invullen.

GARANTIE

Bevat een product een fout of heeft u het niet in de juiste staat ontvangen stuur meteen na ontvangst dan een foto van het product, je naam en de klacht naar klantenservice@DeSchoenenkst.nl

U dient ten alle tijden eerst uw klacht te melden en laten behandelen door ons. Stuurt u de bestelling voor behandeling retour kunnen wij helaas uw klacht en eventuele gemaakte kosten niet meer afhandelen.

RETOUR ADRES
DeSchoenenkast.nl
Jan Evertsenstraat 605
1061 xz Amsterdam

LET OP: Vergeet niet de retour brief toe te voegen, anders kan de retour niet worden verwerkt. De retour brief is terug te vinden in het pakket of op de website (klik hier)